Followers

entry terakhir april

assalamualaikum dan salam sejahtera

hey u'lls..nothing special pasal entri kali ni
cuma nak meluahkan apa yang terpendam jek



aku really2 the sakit hati + marah dengan encik ini
mase aku ta cari dia
bukan main tanye kenapa tak cari dia lha
apa lha...
rindu lha...
eish macam2...!
tapi bila tadi aku mesg dia
kenapa lha encik ni ta reti nak reply cepat2 ek?
aku ni bukan xde kredit nak call
kredit aku banyak nak call dia
tapi aku kalo bole na lha simpan kredit aku tu 
untuk mase tua aku
lagipon aku lebih suke mesg jekk 
aku ta boleh lha na dengar suare encik ni
nanti jadi lain la pulak
so, kepada encik ini
aku ade pesanan untuk awak:

"kalau rindu kite,
tolong lha mesej@call kite dulu
kite ni perempuan encik, takkan kite plak
yang terhegeh2 nak cari encik.
paham ta? ta paham tolong jela wat2 paham..
lagi satu jangan tanye kat kite
kite rindu awak ke tidak
sebab kite memang rindu awak selalu
lagi satu,
bila dah ta dekat2 gan sy nanti,
jangan berani na lupa kite ea..
ok bubye...!"

thats all
hanya ingin meluahkan 
ketidakpuasanhatian aku
kat encik ini
CHILLAX BEBEH
^___^


No comments: