Followers

adakah segalanya sempurna?

alhamdulillah
 akhirnya aku berjaya
menamatkan zaman semester dua
aku di kpmbp
MACAM TA PERCAYA
pejamcelikpejamcelikpejamcelik
dah abes 6 paper aku jawab tuk final sem2 ni
hehe
tapi betullah orang selalu kata
" masa itu seperti pedang"
pantas sahaja hanyunannya tanpa kita sedari
pagi tadi bersamaan
khamis @ 19 Mei 2011
tamatlah segala
cerita,kisah,riwayat,movie,filem
aku untuk semester dua
hanya ada 
satu kisah yang akan aku bawa
selama2nya
KISAH AKU & ENCIK GILE
mana bole lupa wei..!
ta bole3
sebenarnya bila sahaja aku berjaya
menamatkan semester 2 aku
bermakna
dia pun telah berjaya
menamatkan semester 5 dia
selepas ni
aku di selatan dia di utara
* macam cinta kutub utara kutub selatan la pulok*
selepas ini
kiteowang dah 
tak boleh jeling2 agie
tak boleh tenung2 agie
tak boleh marah2 agie
dan aku pun 
tak boleh tahu apa aktiviti dia selepas ini
duduk jauh tak sama macam duduk 
satu bumbung kat kpm tuu
even masih boleh bercontact
perasaan itu masih tak sama
oke..!
berharap sangat
dia tak lupa aku
dia selalu ingat aku
* tak lupe dengan selalu ingat ta same ke lol*
HAHA
wateva lha
yang penting
lagi 3bulan lebih aku dah boleh jumpa dia balik
even hanya sekejap pun tape
waiting thats moments
* gediks*
tak mu sedih2 pasal dia
lets move it
hei u'll
bila final dah abes 
BERMAKNA
cuti sem bermula
AKU SEKARANG TENGAH CUTI SEM
satu bulan setengah
what should i do?
kerja? NO
lepaking? ALWAYS
facebooking? blogging?
tidur 26jam?
tengok tb?
what? what? what?
NOTHING...!
i think i have nothing to do 
so bored
*HUH*





No comments: