Followers

rindu bila dah takde~

YAEHHH..!
dia suda balik
sape?
cik SAYANG NURAZIDAH saya
anak buah yang cukup
TEREJAL
TERNAKAL
TERTABOLEH BLAH
aiyak, ade ka perkataan tu? ~hee
seminggu dia kat sini
buat aku rase
GRRRR,,,!!
GERAM,MARAH,SKET ATY
sume bercampur baur
bukan apa,
dia tu buat aku rimas
aku makan,dia makan
aku minum,dia minum
aku mandi,dia mandi
aku tido,dia tido
urgh, leceh,,!
tade privacy langsung
mak ta suke nyah..!
SUMPAH TA SUKE..!
tapi bila dia ade kat uma selama seminggu
nak tahu ape abah aku cakap?
abah cakap, AKU DAH BESAR...!
haha, macam ta percaya wehh
uhuk3, percaya atau tidak
diusia 19tahun abah masih ta dapat terima kenyataan bahawa anak sayang dia ni
dah besar..yela, aku nie membesar dengan dia
so, dia kate cepat sangat aku besar, ta percaya3,,DIA CAKAPlah
back 2 akak
bila dia balik
tetibe aku rindu plak kat dia
kalau dia ada sekarang
comfirm dia tengah terloncat2 macam orang gile kat depan aku sekarang
sambil menyanyikan lagu ciptaannya
KAKusu kak usu, kak usu yang macam susu
haha...RINDU AKAK..!
betul lah orang selalu kate
~KITE AKAN RINDU SESEORANG BILA SESEORANG TU DAH PERGI DARI KITE~


2 comments:

diebaa said...

suke post ni :) same macam kite .

miss aiai said...

@diebaa

thanks...
ouh yeke same..kelakar kn rindu bile dah xde..hehe