Followers

manis sungguh kenangan itu

assalamualaikum para bloggers,
ape kabar? ade sehad? b a g u s
hari ni hari ahad, tarikh 12 Jun 2011
bermaksud hari terakhir cuti penggal
bermaksud esok hari pertama persekolahan
alamak...! baju sekolah tak iron lagi nie, kasut pulak masih tak bertali,
beg sekolah ntah mana aku campak, buku pensil box buku teks, adehh, mana sume bnde nie..
kene beli baru lah nampaknya nie, hehe
b e s h lah zaman tu,
tuhan, bagi saya sekali lagi merasai zaman2 tu boleh tak? saya rindukan ia...
zam2 alakazam...! permintaan anda dikabulkan.. anda sekarang berada ditahun 2008 dan 2009.
fuyoohh..! beshnyer kalau dapat balik zaman kegemilangan itu
zaman teknik batu pahat
zaman cikgu amad buncit
zaman abang macho azhar,
zaman cikgu pokli, syah, berahim,
zaman akak midah
zaman wak togol,
zaman G G M , S S G
zaman flora 5 dan flora 7
zaman makcek DM
zaman 'belakang pejabat warden'
zaman mintak lebih makanan
zaman rocol setiap malam ahad
zaman kejar2, lari2, buli2, tarik2..
MISS THEM SOoooo M U C H...!!!
tapi sayang kan, tak boleh balik semula kat zaman tu,
zaman tu hanya jadi kenangan manis didalam ingatan dan adakalanya terpalit sedikit
pahit disetiap kemanisannya.
kepada para insan yang bergelar pelajar sekolah,
tak kira sekolah rendah, sekolah menengah, sekolah agama ke
selamat bersekolah adik2 ku...=p

  

2 comments:

SoLy SoLicious said...

zaman sekolah..memang manis !!

jum bace entry zaman sekolah sy lak..heee

http://soliciousstorynory.blogspot.com/

miss aiai said...

@SoLy SoLicious

memang manis..!
akan diterjah..!=)