Followers

..::result ouh result::..

result da kuo result da kuo
suke ke aku
bangga ke aku
gembira ke aku
yang pasti yang nyata
aku sedikit gembira
aku sedikit kecewa
takpe
sekurang2nya masih boleh dibaiki
sori encik gila
tak dapat tunaikan hasrat terakhir awak
eh, bukan3
sori sebab tak dapat realisasikan 
impian awak nak tengok 
saya naik pentas
...i will try next sem...

**********************************************************************************
pasni tak boleh main2 lagi.
 kene rajin2 study. 
bila dah naik sem3 bukan makin senang tapi makin payah aiai. 
jangan malas2 lagi oke, 
tolong jangan ekot perangai kawan,
tolong jangan kecewakan mak abah
tu yang pasti

**********************************************************************************

2 comments:

Unknown said...

nikmat selepas menempuh cabaran...

ai aizura said...

@man

susah2 dulu, seng2 kmudian..
kann=P