Followers

aku ingin dihipnotis oleh Uya...=)

hye peeps
korang pernah tengok tak
rancangan 
UYA EMANG KUYA?
benda alah ni disiarkan kat siaran television
Indonesia channel SCTV
aku sangat selalu layan sebab rumah aku memang dapat
segala macam channel indonesia nie
nak tahu apa yang menarik
sangat pai aku nak wat entry
pasal rancangan nie?
oke
rancangan ni dikendalikan oleh UYA



* ehsan pakcik google*

seorang yang SANGAT pakar dalam hal2 wat magic gan hipnotis orang
kalo yg tang magic2 tu aku ta kesa
yang tang hipnotis ni
yang sangat aku minat
selalunya dia akan merayap sekitar mall
untuk mencari mangsa hipnotisnya
kadang kala bagi aku
hipnotis ni bagus untuk hal2
mencurahkan isi hati yang terpendam
yela bukan sume orang sanggup ceritakan hal yang sesungguhnya kan?
berbalik semula pada rancangan nie
selalunya Uya akan mencari pasangan couple untuk dihipnotis
untuk mengetahui kejujuran dan keikhlasan mereka
dalam hubungan yang dijalankan
sepanjang dihipnotis tak semua perkara uya tanya
hanya perkara yang ingin diceritakan sahaja yang uya mahu tahu
dan disitu nanti timbullah segala rahsia yang pasangan kita langsung tak tahu
besh taw rancangan ni
KALAU KAT MALAYSIA ADA
aku pun na ajak "pakcik" aku pergi
biar Uya hipnotis aku gan dia
* wink wink*




cube layan

No comments: