Followers

ANDA keanak-anakan...!

hye peeps
nak tahu sesuatu tak? 
sebelum tu nak tanya jap, umur dah berapa?
ouh sebaya gan aku ea ? aku 19 suda. korang pun 19?
ok, remaja yang muda mudi gitu...
tapi tak semestinya kite kena ada sifat keanak-anakan...betul tak?
korang akan kelihatan keanak-anakan KALAU

* berpakaian mengikut apa yang disukai dan adakala tidak sesuai dengan situasi atau majlis

* setiap kali memandu kereta seseorang itu akan berkelakuan seperti orang jakun dengan membuka radio sekuat hati sehinggakan orang kat tepi jalan pon boleh dengar..eh ingat jalan ni ayah kau punya!!!!

* tidak peduli apa apa asalkan kehendak hati dapat dituruti sampai kadang2 terpaksa berhutang

* emosi tidak stabil dan cepat marah .contohnya ketika memandu pantang ada kenderaan memotong mulalah nak tunjuk hero dengan menurunkan tingkap dan mengeluarkan kata kata kotor..

* suka mencari perhatian konon nak orang pandang..


korang ada ke sifat2 cam2?
kalau ade, agak bahaya jugak tu...
sebab nanti korang akan dilabel KEANAK-ANAKAN...
aku? adelah jugak sikit2...ehehe
* wink wink*


8 comments:

deqja temOk said...

saya memang kanak2 ~ love that ! haha :)

izyan yasmin said...

ahaha , mmg kanak kanak lagi . weeee~

miss aiai said...

@deqja temOk

takpe..kanak2 kan comel..ehe

miss aiai said...

@izyan yasmin

kanak2 kan comel..so xde hal la beb...

sergeant keroro said...

xde, hehe :p

KAMIHIDUP said...

KAMI dah tua, wahaaaaaaaa.

miss aiai said...

@sergeant keroro

hihi..dak tecik lagi la 2..

miss aiai said...

@KAMIHIDUP

wahh3. tahniah2 sebb da dewasa...=)