Followers

couple lagi?? nantilah...

hye peeps,
salam petang isnin ...
biarkan petang ini menjadi saksi kenapa sampai sekarang aku masih
tak mencari pengganti dia..
kate orang, yang pergi tetap pergi
aku yang kat sini tetap kena teruskan life aku macam biasa.
apa yang aku mampu, doakan dia bahagia dengan insan yang dia pilih.
sebenarnya apa yang lebih penting,
aku memang belum bersedia untuk buka hati aku untuk insan yang bergelar lelaki
SEBAB



aku masih takde Niat untuk berkahwin dengan 'sidia' demi menjaga 
agama dan akhlak agar sentiasa terpelihara


aku masih belum punya kekuatan dan ketahanan diri untuk tidak terlibat dengan perkara-perkara
yang diharamkan oleh agama seperti berdua-duaan di tempat yang sunyi, berpegangang tangan
dan melakukan tidakan-tindakan yang membawa kepada muqadimmah zina

aku sudah 'lepas' ilmu fardhu ain tapi masih belum mempunyai tahap pencapaian akademik yang baik
dalam pengajian aku. Atau sebaik-baiknya sudah mempunyai pekerjaan tetap


aku masih belum  istiqamah menjaga solat lima waktu, berpuasa di bulan Ramadhan dan sedang
berusaha sedaya upaya menjadi muslimah ertikata yang sebenar


itulah sebab kenapa aku menolak kalian mendekati dan cuba menjadi seseorang 
yang melebihi daripada menjadi sekadar kawan aku.
maafkan aku kaum adam. Hormati niat benarku. Moga kita masih bisa berkawan seperti biasa...=)

12 comments:

Alisya said...

good girl!

miss aiai said...

@Alisya

hehe, baru mencuba jadi budak baik =)

Amz CamPro said...

salam...aku singgah mane yg latest...i folow u..heheh...u folow me too..haha

udin said...

hurmm.. baguih2.. pendirian yg sempoi.. hehe.. ala kalau ada jodoh tak kemana kan.. relax sudahh.. :D

|| A Lady Named .. Yantiey || said...

Tq drop by my blog..following n supporting u too... keep in touch..

Jodoh dah sampai seru bertalu insyallah dik..

papamaricano said...

tula jodoh....kwn p cmna pon ,klu xdak jodoh...xdak jugak kn....huhuhuhu

Dekcik said...

moga awk dpt jodoh yg terbaik..=)

singgah lah klu free..
http://sweetchoc91.blogspot.com/2011/07/muka-najwa-latif-macam-sape-ekk.html

miss aiai said...

@Amz CamPro

done follw kamu=)

miss aiai said...

@udin

i'Allah jodoh semua org pasti ada =)

miss aiai said...

@|| A Lady Named .. Yantiey ||

tenkiu, i'Allah semua kehendak Allah..=)

miss aiai said...

@papamaricano

aah, btul2..semuanya kerja tuhan.
kita hanya buat yg terbaik.

miss aiai said...

@Dekcik

insya Allah, aminn=)
tenkiu..