Followers

Day Four : 10 Things You(Me) Want to Say One Person

Hye peeps,
Dah hari keempat la plak,,
macam makin mencabar dan menarik
kali ni nak kene tulis apa yang nak bagitaw kat seseorang
nak bagitaw apa dan kat sape ek?
ouh yaa,, sekali lagi pemangsa aai kali ini ialah 
...encik gila...
tataw nak cakap apa, 
jadi biarlah lirik2 lagu kat bawah yang berkata2..

10 THINGS YOU WANT TO SAY ONE PERSON

10. Disisimu ku terdiam seribu bahasa Dihatiku bergetar sejuta rasa
Namun sukar untuk aku meluahkan ku cinta padamu Nafasku terhenti bila melihat dirimu Terasa pantas degupan jantungku Mungkinkah hatiku milikmu jua Ku sayang padamu.
9. Menunggu sesuatu yang sangat menyebalkan bagiku saat ku harus bersabar  dan trus bersabar menantikan kehadiran dirimu entah sampai kapan aku harus menunggu sesuatu yang sangat sulit tuk kujalani hidup dalam kesendirian sepi tanpamu kadang kuberpikir cari penggantimu saat kau jauh disana.
8. Ku selalu memikirkan tentang kita Apa pun yang harapan yang dikejar Kerna aku masih penuh rasa ragu Melihat kau seperti tak bersungguh.
7. Kau terindah kan selalu terindah Aku bisa apa 'tuk memilikimu Kau terindah 'kan selalu terindah Harus bagaimana ku mengungkapkannya Kau pemilik hatiku.
6. Buka hatimu Bukalah sedikit untukku Sehingga diriku Bisa memilikimu Betapa sakitnya Betapa perihnya hatiku Selalu dirimu tak menganggap ku ada.
5. mengapa kau tak membalas cintaku mengapa engkau abaikan rasaku ataukah mungkin hatimu membeku hingga kau tak pernah pedulikan aku cobalah mengerti keadaanku dan cobalah pahami keinginanku ku ingin engkau menjadi milikku lengkapi jalan cerita hidupku.
4. aku tak bisa bayangkan bila kau tak ada di sini aku tak habis pikirkan bila kau tak lagi temani aku.
3. ku ingin kau tahu tentang perasaanku ku ingin kau tahu besar cinta padamu ingin ku berikan sisa waktuku dan sisa hidupku sampai mati.
2. Meski dirimu bukan milikku Namun hatiku tetap untukmu Berjuta pilihan disisiku Takkan bisa mengantikanmu Walau badai menerpa Cintaku takkan ku lepas Berikan kesempatan untuk membuktikan Ku mampu menjadi yang terbaik Dan masih menjadi yang terbaik.
1. Ku suka dirinya, mungkin aku sayang Namun apakah mungkin, kau menjadi milikku Kau pernah menjadi , menjadi miliknya Namun salahlah aku, bila ku pernah merasa ini.



1 comment:

dwaty said...

pewitttt.. jiwangnya dia... hehehe