Followers

~ kadang kadang ~

assalamualaikum peeps...!
pernah dengar pasal "kadang2 tentang cinta tak"
jom bongkar kadang2 tu dekat sini..
nanti at the ends entry nie, korang pilih lah korang kadang2 
yang mana satu oke.

1. Ada orang kata cinta itu kadang-kadang ibarat taik kucing, busuk menyengat tapi bila ditimbus elok hilanglah busuknya.



2. Ada orang kata cinta itu kadang-kadang ibarat sampah di dalam tong jadi buangan, bila tiba masanya tetap dikutip oleh lori sampah lalu dibuang lagi. Dibuang, dibuang dan terus dibuang.


3. Ada orang kata cinta itu kadang-kadang ibarat dapat makan megi di asrama, sangat sedap di kala susah.


4. Ada orang kata cinta itu kadang-kadang ibarat naik motor tak pakai baju, kalau kau jatuh habis bercalar-balar.


5. Ada orang kata cinta itu kadang-kadang ibarat dapat iPad nak iPhone pula, tamak dan tak pernah cukup.


6. Ada orang kata cinta itu kadang-kadang ibarat Pak Lah, entah apa dia buat sekarang ni.

7. Ada orang kata cinta itu kadang-kadang ibarat orang pekak kena kentut, tak ada bunyi tak ada apa, tiba-tiba busuk.


8. Ada orang kata cinta itu kadang-kadang ibarat air tangan emak, buat air kosong pun rasa sedap.


9. Ada orang kata cinta itu kadang-kadang ibarat makan sambal belacan, pedas tapi sedap.


10. Ada orang kata cinta itu kadang-kadang ibarat batu-batuan di bawah air terjun, tetap setia walau terus-terusan dihempas dan dibalun.

Itu orang kata. Aku kata, "Cinta sejati tu kalau kite pergi jauh2 dari dia, dia tetap akan datang balik kat kita."

Jadi, cinta korang yang mana satu?
mari kongsi dengan aku.
sharing is caring, caring is loving, loving is fucking...ehehe=P

2 comments:

Ana Aishah said...

cinta ibarat taik kucing??
haha. nak tambah bole?
kadang-kadang nak single
kadang-kadang nak bercinta :)

SoLy SoLicious said...

cinta mcm iphone..boleh?? heee