Followers

hari ke24 : Benda Yang Anda Nak Cakap Dengan Bakal Suami Anda

hye peeps.
nak cakap dekat bakal suami apa ek. malu lah na tulis kat sini. oke cukup gedik~

kalau aiai dah kawen nanti, kalau panjang umurlah ye..aiai na cakap


 " saya sayang kat awak, saya harap cinta kita boleh bersatu di syurga kelak "


ayat2 isteri yang sopan lagi muslimah.

 " kalau saya bunga, saya nak awak jadi kumbangnya taw..! alaa, kene gak jadi. ta kira2, jadi jugakk...! "

ayat2 isteri gedik tahap cipan.

 " abang, terima kasih sebab sudi terima saya jadi permaisuri abang,"


ayat2 isteri drama petang2 kat tb3.

 " bie, syg SAYANGG kat awak..!" 

ayat dari aiai..itu jek yang mampu...ehee~

nota kaki : ta terlintas nak cakap apa, sebab nak ke alam perkahwinan pun tataw bila. weee..TATAAA,,,~!

No comments: