Followers

Tanpamu...




assalamualaikum
hye blogges handsome dan cantik

awak awak awak
dah tengok tak cite nur kasih
mestilah dah tengok, aku jep ketinggalan zaman dengan cite tu, ehee
act, masa tu nak tengok dengan someone,
tapi disebabkan ke"busy"an dia yang tahap gaban
terpaksa dicancelkan untuk menonton bersama
so, bagi aku cite tu bese2 jek la
cume sedikit sedih la kisah percintaan adam dan nur
dan apa yang aku suka dengan cite ni
ialah lagu tema dia
TANPAMU 
nyanyian Sabhi Saddi dan Helena
sangat meruntun jiwa dan perasaan aku

Lirik Lagu Sabhi Saddi Dan Helena – Tanpamu [OST Nur Kasih The Movie]


Tanpamu hidup jadi sunyi

Tanpamu ku seakan mati
Tanpamu bagai malam tanpa bintang

Chorus
Tanpamu aku akan tersesat
Tanpamu tiada lagi hasrat
Tanpamu seakan jantungku berhenti
Kau yang terindah dalam hidup ini
Dan tak akan pernah berubah selamanya
Aku terlahir hanyalah untuk kamu
Jadi pelindung dirimu

Tanpamu nafasku terhenti
Keranamu aku ada disini
Tetap bersamaku selalu disampingku
Untuk selamanya
Chorus

Kasih yakinlah kepada dirimu
Sayang dan cinta ku pun hanya untuk mu
Dan takkan berubah untuk selamanya
Cintaku padamu

No comments: