Followers

Saya single, saya ok!

baru2 ni balik kampung then terserempak
dengan 'besfwen' yang duk tersengih2
sambil mendukung si budak kecil bersama si encik hubbynya
ouhh, soo sweet.
saya nak jugak...!
boleh takk?
actually,saya memang jeles
jeles sangat2..!
tapi sejak dah clash gan incik gemuk saya
saya rasa inilah yang terbaik dalam hidup saya
saya nak sendiri2 dulu
sometimes we need to be alone to find the happinese
dan saya takkan duk kalut mencari si pujaan hati
yang entah tersorok dekat mana
chill, mak saya kata
lagipun saya muda lagi kott (ayat penyedap diri sendiri)
hehehe...
Biarlah saya ada Teman Tapi Mesra, kalau ada jodoh ada la kan?
Kesimpulannya
Saya single, saya ok!



2 comments:

Botak said...

study kasi habis dulu., single, double, triple kendian fikir.. :D

okay said...

betol2 , stdy dlu.
gudluck final nie yeee <3