Followers

First Payper Final Exam Sem4 | 30April2012

Hye u'lls

Disini aku nak kesempatan nak mintak maaf mintak ampun semuaa jika ada buat salah dan silap.
Al-maklum, aku ni kan suka mendajal orang. Hihi. So, aku mintak maaf yer. Takmo dendam kesumat bagai tu. Takmo takmo. Kayy sayangs. Esok 30 April aku first payper untuk final exam semester 4. Pengajian Islam. Banyak nak kena ingat ni. Tapi aku tetap tak ingat-ingat. Yang aku ingat bab munakahat. Tu je yang pro. Kgataii kan kite, hiewhiew :D

Memandangkan dah last minit macam ni, aku hanya mampu menjawab balik soalan- soalan past year, nak ulang baca satu buku, memang taklaa. So, kepada yang ada paper esok, aku wish korang good luck !
Doakan aku jugak yer ! Semoga kita sama-sama dapat menjawab soalan dengan tenang. Amin

Klahh, nak sambung tidur. Ehh, nak sambung baca buku. Kbyee :)

macam aku je yang paling kecik? hihi 

No comments: