Followers

PERASAAN pening+takut+geram+excited

assalamualaikum
hei u'll


first,
aku pening lha
sangat pening
gile2 punya pening
betul2 pening ni
tengok muke pening ni
cmni la muke aku time pening
( lagi terokk kott )
KENAPA PENING?
aku sendiri ta dapat jawap
tapi
memang sejak 2 menjak ni
aku kerap mengalami gejala sakit kepala n then pening2 lalat gitu
tapi lebih memeningkan aku
bila ade orang tanya soalan yang aku ta dapt jawap
macam
" kenapa aiai ta dapat nak time orang?"
" apa kurang orang kat mata aiai?"
" sy ni ta cukup baik ke kat mata awak?"
" apa yang aiai tak suka kat diri org? mungkin org bole ubah n then mungkin aiai bole time org"

sory dear
sangat2 ta bole na jawap
bukan ta cuba na time u
tapi,
PERASAAN TU BUKAN UNTUK U
kita kawan je
oke...=)

second,
aku takot
sangat takott
ta tipu dy punya takott

muke ni still nampak cun bila takott
cuba muka aku yg ta cantik ni
wat muke takot
comfirm orang takott na tengok
KENAPA TAKOT?
next week aku da start final
3,4,9,12,16,19 MAY 2011
aku menduduki final sem2
takot taw ta?
dah la blaja men2 jep
berharap gile dapat
wat yg terbaekkk
na naek pentas next sem
=)

third
geram gile2...!
sangat geram
see this picca
gile geram dy ni
lebih kurg macm aku
KENAPA GERAM?
sebab kawan aku tak cari aku
( eh, nama pon kawan, kenapa na cari2 plak? cari bila perlu jela..kann)
mesti korang fikir cam2
tapi aku tak..!
aku nak kawan aku cari aku
sebab
AKU RINDU GILE KAT DIA
( kenapa tak aku je cari dia?)
aku malu...!
kalau bole, 
aku nak dia yang cari aku...
^___^


lastly,
excited gile pork...!

ni muke excited aku
KENAPA EXCITED?
sebab
aku tak sabar nak jumpe geng aku
rindu gile nak lepaking dengan diowang
ELLY,PIJA,TIKA,NOI dan PIKA
tunggu kedatangan sayang awak2 ni
ke bumi batu pahat oke..!
MISS KORANG
MISS BATU PAHAT
JUGAK..=)



uke, DONE...!
hanya itu untuk entry kali ini
daaaa
emmmuahhxs
^__________^


No comments: