Followers

marketing ouh marketing

huh
sedih..!
ni sume pasal
introductions to marketing management


ni buku yang aku baja
selama 14minggu
untuk sem 2
aku sangat mengharap
memang berharap giler2
yang aku bole score gile2
time final paper marketing
tapi segalanya hancur lebur
bila petang tadi
bersamaan
9 Mei 2011
aku 
GAGAL 
menjawab segalanya
dengan sempurna
selalunya soalan yang kuo final
ta lari jao macam final2
last year
SO
aku juz study soalan2 pass year jela
tapi tadi,
xde satu pon yang same..!
sedih sangat3..
section A (mcq)
aku jawab bedal jep
section B ( short esei )
ade la betul2 banyak sikit
section C ( esei )
aku juz jawap 2 soalan daripada 4
teruk sangat oke..!

" sebelum jawab final da target na dapt 
B+ atau A-
bila da jawab final
mungkin hanya dapat
C-, C+
dan tak mustahil
hanya pass jek.."

waaaaa...!
tak mu lah..!
na dapat B...
tak mu huruf C..
hei C..! p jao2 dari hidup saia oke..!
saia xmu ade huruf C dalam result sem2 saia nanti
HOPEFULLY...))



No comments: