Followers

ape tengok2...!

assalamualaikum
eish, PANAS SUNGGUH hati
berani dia tengok aku macam 2
berani dia berhenti depan aku
berani dia tunjuk muka dia depan aku
awak memandang muka saya dengan begitu serius 
bagai ada satu perasaan yang bermain difikiran
( ayat Victor dalam movie kongsi, hee)
act, tadi 'ex madu' aku telah 
menjahanamkan hari indah aku
petang tadi tolong abah kat kedai
tengah syok2 tengok orang lalu lalang
and baru lepas senyum2 dgn ENCIK HERO
tetibe ada satu kereta berhenti betul2 depan kedai abah
ingatkan sape,
aku sungguh2 la tengok kat drivernya
SHITLAH bila muke b***n* tu yg aku nampak
yang aku pelik 
dia boleh pandang aku 
macam muke orang nak cari gaduh
hei sis, masalah kite dah settle oke
dah dekat 5 tahun pon
siap cantik muka kau nak tengok 
aku macam tu,
tak suke tak suke tak suke
aku benci kau! 
setakat muke laki kau yang sibuk nak pandang aku hari2 tu
aku ta heran
nampak sangat dia 
still menggatal even kau dah jadi wife dia
B***H
grrrr,,
GERAMMARAHBENCI

No comments: