Followers

kau yang aku Terlewatkan~

terjumpa lagu ini
then rasa macam sesuai
untuk aku dan eyan
semoga berbahagia eyan=)




dimana kau selama ini
bidadari lelaki yang ku nanti
kenapa baru sekarang
kita dipertemukan
sesal kan tiada arti
karna semua tlah terjadi
kini kau tlah menjalani, du du du du du
sisa hidup dengannya


reff:
mungkin salahku melewatkanmu
tak mencarimu sepenuh hati
maafkan aku


kesalahanku melewatkanmu
hingga kau kini dengan yang lain
maafkan aku


tak berulang kembali
kau tak akan terlewati
segenap hati ku cari, du du du du du
dimana kau berada

repeat reff

walau ku terlambat
kau tetap yang terhebat
melihatmu, mendengarmu
kau lah yang terhebat



" sape yg kau kawan dulu, eyan ea..
hah, kau na tahu dia dah tunang tau..last month."

rase macam na nnges time tu jugak jek
kalaulah dulu
aku ta sia2kan dia
kalaulah dulu
aku treat dia yg sepatutnya
kan kami masih bersama 
ups, STOP..!
dia dah bahagia dan ta patut aku nak bersedih pasal dia
biarkan dia bahagia
dan aku dengan diri aku sekarang
everything will be alrite=)

No comments: