Followers

salah ke bestfriend aku lelaki?

zaman sekarang ni pelik sangat ke kalau mempunyai bestfriend yang berlawanan jantina?
nak tahu kenapa bestfriend aku lelaki? dah tak cukup ke perempuan yang boleh dijadikan bestfriend? mestilah tipu kan. macam mana aku tak pilih lelaki sebagai bestfriend aku kalau situasi kat bawah ni selalu menghantui aku, sumpah leceh ada bestfriend yang sama jantina dan untuk maklumat kalian,
semua kawan baik aku adalah lelaki...

situasi 1...
aku sedang bersedih kehilangan purse

kawan baik perempuan : purse ko hilang ea? ala2 mucuk tak mo la sedih2, bnyak lagi purse kat kedai.
mesti leceh kan nak report bagai, eish kesianlah kat ko..

kawan baik lelaki : apa? purse ko hilang? kat mana wei, kalo aku jumpe comfirm lebam pencuri 2..takpe jangan sedih, nanti aku teman ko report ea.

situasi 2...
aku sedang bersedih putus dengan pakwe

kawan baik perempuan : ko break gan ali? biasalah tu lelaki, sebenarnya aku yang rampas ko dari dia, sory la kawan..

kawan baik lelaki : janganlah sedih, lelaki ramai laa kat luo, aku kan ada...

sebenarnya bukan tak boleh nak berkawan gan sejantina ni, tapi korang tengoklah time aku bersedih boleh diorang(kawan perempuan) lagi nak bebel panjang n then makin sakitkan hati kita yang tengah sedih hancur dan remuk. dan lelaki ringkas sahaja tapi mempunyai maksud yang tepat dan sangat prihatin. banyak kelebihan dan kekurangan mempunyai sahabat baik lelaki tapi aku tetap memilih sahabat baik dari golongan lelaki..


4 comments:

Alif Haris said...

hehe kwn baik sy gurl .. tak salah pn :)

ai aizura said...

@alif haris

act, ta salah pun kawan baik lain jantina=)

misscha said...

x salah pon...tp kalau dh kawin..byk masalah..lenla kalau bestfriend tu bakal hubby u...kwang3

ai aizura said...

@misscha

ahaha, mana bole.
besfwen lain,hubby laen laa..=p