Followers

...tentang perasaanku...

...PERASAAN...
menurut kamus aku sendiri
perasaan itu bermaksud
apa yang kita rasa
so, aku nak kongsi 
apa yang aku rasa hari ini
dan terlahirlah
entry yang bertajuk
...tentang perasaanku...
ok,bermula dari pagi dulu ye anak2..
pagi2 lagi sudah disajikan dengan cerita yang SANGAT
menyayat hati kecil aku
bilamana ibu kepada arwah aliff
menceritakan detik2 cemas dia 
menatap aliff buad kali terakhir
dia cerita segala2nya
cara aliff eksiden
dia jatuh macam mana
tang mana yang kene langgar
keadaan dia sebelum,selepas,semasa
semua diceritakan
ouh, SEDIH, TERHARU, TAKUT oke...
bila aku tengok muke adik dia,
teringat muka dia masa senyum kat aku
ya Allah, peliharalah dia dialam sane..
al-fatihah buad arwah aliff
next anak2,
dengan teletah cik sayang nurazidah bt j.mezan
urgh..! STRESSS gilerrr..!
ni baru seminggu dia menginap kat uma,
kalau dia stay terus kat uma,
PENAD aku nak melayan dia..
kuad membebel.memekak,
dan dia suke buli aku?!
ta patut ta patut ta patut
GERAM kat dia...
beransur ke petang emosi aku bertambah baik
bila encik bear cari aku
encik bear, apa yang ada kat dia?
banyakk..!
dia baik,dia caring, dia ada segala2nya
yang aku nak 
lengkap lah pakej dia pada aku
tapi kenapa aku selalu sakitkan hati dia?
MAAF, takde niat
aai nak awak bahgia jek
tolong sayg orang yang sayg awak oke
perasaan aku kembali huru hara bila
encik aidil tengok aku
hei hantu jahat, pergi kau jauh2( dialog hantu kak limah)
ceritera antara aku dan aidil
sudah lama berlalu
even dah lame
tapi aku masih ta faham 
kenapa kenapa kenapa
dia suke sangat 
tengok2 aku,
macam dulu2..
i HATE it oke..!
last but not least
SUKE SUKE SUKE
sekarang bulan JUN
bulan yang paling aku tunggu setiap tahun
waiting the 29th of Jun
my birthday..
TA SABAR oke..!
lastly, SEDIH giler
bila insan tersayang ta balik uma
buncit,awak pergi mana
baliklah..RINDU awak
buncit kucing aku...
aku tataw dia p mana
mungkin dia balik uma wife dia kot
HAHA

ok, selesai..!
hanya itu sahaja
bubye..!
^__^

No comments: