Followers

aku diguna2? benarkah..tidakkk!!

oke fine
dah lama tak melayan perasaan
malam ini masanya
apabila kebengonggan melanda diri

kawan tanya
" sayang,kenapa kau sayang dia?"

aku jawab
" nta, mungkin..err, aku tataw laaa. ya,silap aku sebab 
aku sayang dia."

kawan cakap
" dia jauh lol, ko amek je yang dekat. lagipun dia tak pernah bagi jawapan apa2 kan. kau sangat stupid,tahu?"

aku balas
" kalau boleh dah lama aku time dia dia dan dia yang duk usha aku tuh.tapi aku tetap na dia yang jauh tu, tahu?"

kawan nganjeng
" wahh, gila hott kau sampai dia dia dan dia? dan gila gonjol ko tetap nak dia yang jauh?"

aku gelak
" ahaha, kau tataw ke aku femes? oke3 fine. aku takde jawapan lol apesal aku sayang dia.apesal aku tunggu dia. 
apesal aku tak boleh lupa dia. kau ingat aku nak ke macam nie?
aku taknak oke, aku try nak time orang lain. 
tapi masalahnya aku tak boleh..! urghh,
hati aku ni degil..! cepat sayang dan susah dan lupakan. "

kawan tambah
" kalau aku jadi kau, aku tinggalkan dia, aku lebih pilih orang yang sayang aku daripada aku tunggu orang yang aku sayang. ingat ouhh, orang yang kita sayang akan tinggalkan kita untuk orang yang dia sayang."

tanda tanya keliling kepala aku
" nta2 dia guna2kan aku tak? gilaaa ~ "

1 comment:

ɀʉɱʁɩ said...

lol..:P
*p/s..pasan eh..:D