Followers

Day Nine : 10 Ways To Win Your Heart

assalamualaikum, sekarang ni aku tengah berusaha untuk menghabiskan menaip segala cara untuk memenangi hati aku. actually, kejap lagi nak tido then malam macam nak jauhkan diri daripada lappy sebab KENE STUDY..! eyeke? ahaha. oke, lets begin bebeh.

10 WAYS TO WIN YOUR (ME) HEART

banyak bercakap,
 in fact aku seorang yang pendiam so sangat jatuh hati bila dengan lelaki yang banyak cakap

terima aku seadanya
means dia takkan ubah evrything tentang aku

suka buat lawak
untunglah siti sarah dapat hubby joker, mesti life so meaningfull..tetibe

suka nasihatkan aku
macam encik gila selalu buat kat aku, suke..! ( gedik kejap)

selalu ajak aku debat, argue, dan yang sama waktu dengannya

tak tahu malu
yah, sangat like..! means dia xmalu ceritakan segalanya bout him.

jadi diri sendiri

selalu care about me dan selalu cari aku
macam say morning everyday thru sms pun dah oke dan tak lupa tnye kesihatan aku

telefon semula kalau talian terputus
encik gila kadang2 jek buat macam 2, teruk...! ahaha


but ha, aku ade baca satu artikel pasal 'macam mana nak jadi gentlemen'
 ( kalau tak silap)
dia tulis

" if you're trying to have a relationship, let the woman know,
if you're not and just trying to hit, let them know too"


so encik gila? macam mana?
dapat apa yang cuba disampaikan?
* winkwink*

1 comment:

matakail said...

mungkin leh test try coba ni