Followers

entry special edition



entry special edition
untuk
WIRA HIJAU


wira hijau
pertamanya macam nak mintak maaf la walaupun sebenarnya memang kene mintak maaf. kat awak
bukan niat nak mempermainkan cuma berniat mahu berwaspada 
dalam pemilihan teman hidup

wira hijau
maaflah kalau seandainya perbuatan saya buat awak marah atau sakit hati
saya takde maksud pun nak buat macam tu
cuma apa yang pasti saya taknak bagi harapan kat awak
sebab tu saya berani cancel last minute  'dating' kita

wira hijau
awak pun pena cakap kan, 
dalam suatu perhubungan yang paling penting, hati. saya sokong pendapat awak tu
tapi masalahnya sekarang, hati saya memang takde sikit pun kat awak,
sebab hati saya milik orang lain ( untunglah sapa yang dapat hati aku ni)

wira hijau
saya bukanlah tak jatuh hati kat kereta awak tu
saya memang sukakan kereta awak.. sangat suka...!
sampaikan ana, roomate saya pun jatuh hati kat kereta awak( kire memng cun lah kereta awak tu)
yela, perempuan mana yang ta suka bila dapat bf yg berkereta kan...
tapi apalah arti sebuah perhubungan kalau saya hanya suka kat harta awak 
tapi saya tak suka kat awak
betul tak wira hijau?

wira hijau
memang pada awalnya saya macam ada niat jahat sikit kat awak
nak jadikan awak driver saya, yela kalau saya ade awak, mesti awak sanggup layan 
kerenah saya nak ke sana nak ke mari kan..
tapi bila saya fikir2, tak baik saya ada niat macam tu lebih2 lagi 
bila dengar kisah silam awak.
saya simpati dekat awak. tapi apalah daya saya kan nak terima awak.

wira hijau
saya tak kisah kalau awak nak kawan dengan saya
sebab saya memang tak memilih dalam menjalinkan perhubungan atas dasar kawan
tapi bila lama2 saya dengan awak sampai  satu tahap awak sanggup ajak saya kawin
saya macam takut plak.. almaklum la hati saya kan milik orang lain

wira hijau
kalau awak baca apa yang saya tulis nie
saya harap awak faham keadaan saya ye, saya tolak awak bukan sebab saya memilih
tapi sebab saya memang tak boleh nak terima awak
takkan saya nak madukan awak plak. mana boleh kan? ehee.

jadi kesimpulannya 
saya mintak maaf ye wira hijau.
saya hanya boleh berkawan dengan awak jek, tak lebih tak kurang.
jangan lah main minyak bila lalu depan kedai saya, saya macam tak selesa laa, 
kalau awak nak, saya pun boleh main minyak bila lalu rumah awak nanti.. ahaha
lagi satu kan wira hijau
saya doakan awak moga dapat jodoh cepat oke. amin.
sekian untuk wira hijau.

6 comments:

SoLy SoLicious said...

wira hijau suka ganggu awk ke?? ahaaakkss...
klakor jugk entri awak neh

pelangi said...

honda merah ta da kacau kau ke???
fyi information.. airkotak ana telah dicuri oleh MONYET !!! hahaha

miss aiai said...

@SoLy SoLicious

ahaha.
kelakar ea? special edition ni taw..

miss aiai said...

@pelangi

honda merah?
takde lagi la kawan, ehehe.
monyet masuk bilik aku ke?
MENARIK...!!

Abang Stalker said...

wira hijau?hurm..cinta x berbalas la ni.eh x,bkn x berbalas..tp x de jodoh.bg dia lgu alyah-kisah hati klu x silap. :)

miss aiai said...

@Abang Stalker

heh, memg jodoh takde pun gan dia..