Followers

orang kita punya dialog

hye peeps,
selamat bermalam minggu. selalunya orang menghabiskan masa malam minggu dengan
berdating ke, bercandle light dinner ke and macam2 lagi kan
tapi aku masih dirumah sebab aku memang tak suka keluar malam? sungguh ke..
not laa, tapi aku memang terdidik untuk tidak keluar malam.
keluar malam untuk perkara yang sangat2 penting sahaja. kalau setakat nak beli gula2 sebijik 20sen tu.
tak payah berangan la nak dapat keluar malam.
erk, sejak cerita KL GANGSTER ni cecah panggung last month,
semua kawan2 aku berborak menggunakan dialog cerita tu, 
pe kate pasni aku berblogging guna bahasa mereka..boleh tak?
jom kongsi dialog2 popular filem KL GANGSTER...



Hidup Dan Mati Bukan Di Tangan Lu La Sial ~
Abang tak abang, sapa kacau aku Pecah!! ~
Suke !?! lain kali jngan buat lagi taw . nanti mak mara ~
Seram nih ~
abang besar sudah keluar, wa ingat lu sudah mampus ~
Sekarang tak kira lu Abang Long ka, lu Ayahanda ka, ini KL gua pegang ~
AmaCAm cuTi paNJaNg bEST ~
sayur kita jual satu kilo 3,4 ribu bro! ini satu kilo 3 ringgit lu mau jual ka? ~
Ehh siaal laah~ puiih! ~

sebenarnya banyak lagi dialog dalam filem nie, tapi ini adalah dialog kegemaran aku...
suke suke suke~ (sumber)




2 comments:

Unknown said...

aha, eh sial laa, tuihh ! shhhheerammm nih !

Norul said...

meme~~ady putra nye dialog..suke..