Followers

Farizal Marlias ~ besday dia sama dengan aku..

hye peeps,
salam sejahtera dan salam hari jumaat,
u'll tengok tak bola malam tadi? harimau malaya vs the blues.
even skuad negara kita kalah, tapi pencapaian skuad kita sangat memberangsangkan dan
sungguh membanggakan..! chaiyok3 malaysia.
oke, na story mory sikit pasal penjaga goal malam tadi.
siapa? Farizal Marlias laa.
kenapa nak cerita pasal dia? 
sebab... besday dia sama dengan aku wei...! 
meh kaji biodata beliau


Nama : Mohd Farizal Bin Marlias
Tarikh Lahir : 29 Jun 1986
Tempat Lahir : Pahang
Tinggi : 1.78 m
Posisi Pemain : Penjaga Gol

apa2 pun tahniah dan syabas kepada Farizal yang bermain dengan cemerlang malam tadi. nampaknya skuad negara tidak hanya bergantung kepada Khairul Fahmi jek, sebab farizal pun apa kurangnya.
suka kat beliau

2 comments:

THE LEKAT LEKIT STORY said...

igt sapa tadi mamat ni... maaf la tak berapa ikuti pasal bola sbb tu x tau

miss aiai said...

@THE LEKAT LEKIT STORY

lepas ni kena la ikut sebab bola sepak malaysia sekarang makin kedepan.