Followers

saya jealous, tapiii...


melawat mukabuku eyan
then rajingatal plak tangan na add fiance dia
bila suda di approve
mula lah dihati ada perasaan jahat
lagi2 bila tengok gambar pertunangan mereka
urgh, sumpah aku jealous...!



sabar aiai
buang perasaan tu 
sebab
maybe 
ada hikmah disebaliknya
dia dah kahwin ke dah beranak pinak ke
istilah kawan takkan hilang antara kau dan dia

~ tak baik kenang barang yang dah lepas ~



p/s : padan muka kau aiai. kau ingat dia nak tunggu kau selamanya? bengong...! grrrr...

5 comments:

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

jangan kenang2 ok. hadap ke hadapan insyaAllah adan yang menanti anda di hadapan hari:)

miss aiai said...

@FIFIEY LYCHEE MARATION

ehehe, thx da advise..
=)

azyhah said...

hidup msti d trus an....Dia da ttapkan jdoh tuk kmoo sejak azali g...so senyum:)

miss aiai said...

@azyhah

hehe, taw.
ta kesah dah pun.
pasti ada yang lebih baik menanti didepan.
btw, thx da advise sis =)

uzair abdullah said...

opps!! mcm knal tuan empunye blog nie!