Followers

Khairul Fahmi Che Mat putus tunang? salah siapa sebenarnya..



rasa macam tak percaya bila dapat berita yang  Khairul Fahmi aka Apek 
dah putus tunang dengan Elia aka jejariruncing
kenapa mesti putus?
aisehh, ta sayang ke hubungan korang yang dah lama di bina tu.
segalanya bermula disini
apabila Elia hapdate status mukabukunya dengan mengatakan apek kurang ajar dengan mak Elia


apabila situasi semakin panas
apek diminta untuk membuat kenyataan di media
dan segalanya berakhir disini

Saya tahu cerita mengenai saya bersama wanita lain tersebar luas dalam pelbagai laman web dan blog. Begitupun, saya ingin menjelaskan semua itu tidak benar. Saya bukan kaki perempuan atau ‘playboy’. Semua itu adalah tuduhan yang tidak berasas.
Kerana isu berkenaan, hubungan saya dengan Elia (tunang) semakin renggang. Malah, sejak ia menjadi lebih teruk, Elia memberitahu saya dia mendengar cerita kononnya saya berjumpa seorang wanita lain di luar dan berpimpin tangan.
Selain itu, beberapa gambar wanita lain turut tersebar di Internet dan ia dikaitkan dengan saya. Dalam banyak-banyak gambar, hanya beberapa yang saya kenal. 
Antaranya ialah Dahlia.

baca lebih lanjut disini

sedih rasanya bila baca kisah2 macam ni. setiap perkara yang berlaku pasti ada sebabnya dan pasti juga ada jalan penyelesaiannya, jadi kenapa pilih untuk putus tunang?
sebenarnya siapa yang salah nie?
~ tepuk dada tanya selera ~



2 comments:

Himmymaru said...

Hurm, tak ada jodoh agaknya kan?

miss aiai said...

@Himmymaru

yah, mungkin xde jodoh..
tapi bila baca kisah cinta diowg rasa macam,, eeii, sayang betul ending kisah mereka hnya sampai sini.. uhuhu