Followers

mimpi ular




again mimpi ular
tak boleh jadi nie
macam2 mimpi yang ada ular aku mimpi
then aku baca tafsir mimpi
untuk mengetahui lebih lanjut
silalah baca oke, mana taw korang pun pena mimpi
ular macam aku, ehe
-
-
-

Jika anda belum menikah dan mimpi digigit ular, artinya:

Alamat akan segera mendapat pasangan / jodoh.

Mimpi melihat ular, artinya:

Akan disukai orang banyak.

Mimpi melihat ular kecil yang tiba-tiba berubah menjadi naga, artinya:

Alamat akan ada orang besar menolong anda.

Mimpi melihat ular berwarna, artinya:

Alamat akan memperoleh kebahagiaan

OMG OMG OMG
apa makna semua nie
oke fine, tak boleh nak percaya
tapi kalau betul
alhamdulillah, semuanya Allah hanya pinjamkan sekejap untuk aku
* wink wink *

okelah buddy, hepi fasting 
jangan curik2 minum air dalam tandas oke~ 

10 comments:

Mohamad Zukri Bin Abdullah said...

like post ni..sbb ak pom minggu ni asyik mimpi ular jerp..haha

'idun sa'idun said...

Assalamu'alaikum.. dan salam kenal.. :) Just nak share.. Klau dulu2 mmg org slalu ckp bila mimpi ular ada kaitan dgn jodoh.. Tp apa yg akak faham menurut perubatan Islam, mimpi ular atau binatang berbisa yg lain byk dikaitkan dengan gangguan jin atau perkara yg x baik.. Wallahu'alam..

Mohamad Zukri Bin Abdullah said...

@'idun sa'idun
habis 2 bhaya ke ni kak??hehe

miss aiai said...

@Mohamad Zukri Bin Abdullah

hehe, betul2,
macam2 ular ade..ta faham betul?

miss aiai said...

@'idun sa'idun

wsalam, tulah, kite ade baca gak pasal tu, tapi yg pasal tafsir mimpi tu bukan pcaya sgat pun..
hanya tuk suke2 na sedapkan hati..
tapi memang lately ni asyik mimpi ular jep, ehehe

Fariza Othman said...

saya dpt mimpi ular 2...eee tak mo r cite [apakah!]

hehee

Salam Ramadhan ♥

umairah ha-neul said...

mimpi ular nie bahaya tau..
ce try tengok web nie..
mane tau ade yg bleyh di amalkann..
http://www.rawatanislam2u.com/

miss aiai said...

@Fariza Othman

hehe, wahh mmpi ular jugak ye? ade kawan.

oke, slam ramadhan jugak=)

miss aiai said...

@umairah ha-neul

erk, takutnya..
boleh jadi gangguan jin jugak kalo mimpi ular nie.. =(

diya said...

betul2 saya ada baca~
kalau ular belit kaki , tu jodoh dah dekat.
kalau lain2 tu, ada gangguan jin .
wallahualam .

sesungguhnya mimpi mainan tidur, jgn kita percaya sgt :)