Followers

Hari ke22 : 10 Benda Yang Anda Rasa Pelik

hye peeps,
jom baca apa yang aku pelik sangat nie, tapi jangan sampai korang pun ikut pelik oke~
  1. orang takut kucing,,dia kan comel, kenapa mesti nak takut? pelik laaa.
  2. kenapa aku tak makan sayur ? pelik laaaa.
  3. orang yang sanggup buat apa saja demi kepuasan sendiri yang rasanya takde function apa2.
  4. esok ada kuiz, presentation dan test tapi aku boleh melayan mukabuku macam tak hengat dunia. betul pelik sangat nie..! ta fahamlah malaysia ~
  5. kenapa saya kene buat pilihan? susah tahu nak buat pilihan..
  6. kenapa saya suka encik gila? ini lagi serius gila tahap gaban aku pelik, ehee
  7. orang yang suka menindas orang lain. jahat betul kau..!
  8. kenapa aku susah sangat nak baca buku dan belajar.
  9. orang yang sibuk nasihatkan orang lain, tapi dia buat salah dia tak perasan, oke aku cakap dengan cermin. haha ~
  10. kenapa aku suka music, movie, sinetron indonesia eak? adakah malaysia tak sehebad mereka? pelik~
ups, dah cukup 10 ke? banyak lagi ni sebenarnya...tapi sambung lain kalilah sebab ini jek yang terlintas, hee~



No comments: