Followers

Hari ke21 : Benda yang Anda Akan Ingat Sampai Bila-Bila


 Hai! 
Lama rasanya tak update entry kt belog ini. macam dah bersawang pun ada. 
yela , kalau dulu sangat la rajin sampai 2,3 ,4 entry satu hari, sekarang? 
satu entry pun belum tentu aku mampu nak buat.
kenapa? sebab sibuk mengejar masa dengan belajar. 
dan aku akui semester3 
sangat mencabar perasaan jiwa dan raga aku.
Ok2. Back to the story. Story ape? Ha, meh baca senyap2...

Oke, now lets go sambung cabaran 30 hari ~
 Ha... Ape cabarannye, baca sendiri tajuk kat atas la. 
Malas nak taip lagi. Hahaa!
 ~apabila tahap kemalasan semakin menguasai diri aku!~

     Ok...! Benda yang aku  akan ingat sampai bila-bila ialah 
semua kenangan manis, pahit, masin, kelat serta payau dalam hidup aku 
kenapa na ingat kenangan yang pahit kelat dan payau itu? nak tahu? 
Sebab, kenangan pahit ajar kita agar lebih sabar dan tabah. 
Lagi pon, melalui pengalaman la kita belajar erti hidup.
 Betul tak? 
Lepas tu, kenapa ingat kenangan manis? 
Sebab, kenangan manis tu la yang akan melakar senyuman kat muka kita.
 Tak gitu? As simple like that..:)

So, jangan diingat balik kenangan pahit itu, jadikan pengajaran supaya 
takkan pernah terulang lagi
setiap orang ada sisi hitam masing2,  jangan biarkan ia membelengu hidup korang
enjoy ur life ~


nota kaki : tenkiu encik gila atas perbelanjaan berbuka puasa tadi. itu pertama dan rasanya kali terakhir kita bersama kan. simpan kemas dalam hati ~

No comments: