Followers

sesuatu perubahan ketara :)



hai semua semua.
korang apa khabar, sehad kee. kalau sihat bagus laa tuhh. Dan aku sangat berharap korang sentiasa sihat2 la yee ;) Sekarang ni takde apa yang menarik untuk aku kongsikan kat belog aku ni. kadang2 sedih jugak aku tengok dia tak terusik tapi almaklumlahh aku malas nak menghabiskan huruf2 laptop aku kat sini. Hihi.

Tapi tapi, malam ni saja jee aku gatal nak bercerita keHAPPYan aku dengan uolls semua. Tapi janji, jangan terkejut beruk ohkay, haihh naik segan pulak aku nak cerita *sambil tutp muka*
Barubaru ni, actually 2hari lepas laa. See memang baru kann. 17Januari2012 aku telah mengalami perubahan yang paling ketara dalam hidup.
kenapa? mengapa? bagaimana?
sebab aku sudahpun menjalinkan perhubungan yang baru. STOPP..! I know uolls mesti bisik2 yang bukan2 pasal I. Yelaa, siapa yang follow cerita I mesti korang tahu yang aku baru jee putus dengan M.I.A kann. Tupptupp aku dah dapat pengganti? Stop talking nonsenses. Past is past.  Aku takmo ingat, dann aku terima dia sebagai pengganti M.I.A

Aku sebenarnya dah lama usha mamat nihh. Sejak dia first2 masuk kolej aku. Tapi aku tak bagitahu sebab segan. Tak sangka pulak sebenarnya dia pun pernah duk usha aku tapi dia kata bila dia tahu aku ada bf terus je dia lupakan. Hihi. So, sekarang memang cunlahh kan. Dia single, aku single. Bincang punya bincang kiteowang pun setuju untuk bersama. Nama dia Khairul Anuar. Baik budaknya. Bolehkan dijadikan peneman hidup. Ecehh. Beberapa tahun lagi, jemputlah datang kenduri. InsyaAllah, Amin. :)

Meh lee usha sikit orang yang buat aku bukak hati untuk couple balik. Kejujuran dia, keikhlasan dia, keberanian dia buat aku terima dia.


Maaflah kepada sesiapa yang rasa ketidakpuashatian dengan perhubungan baru aku ni. Aku terima dia bukan sebab rupa, harta atau pun yang sama waktu dengannya. Aku terima dia sebab hati dia okay. Dah tak payah fikir bukan2 pasal aku dan dia. Doakan je aku kekal dengan dia. Akhir kata, awak tak suka awak boleh pergi jalan. hiewhiew. kbaiiii :)

No comments: