Followers

K.A | Hopefully dia yang terakhir untuk aku

Hello blog
lama rasanya tak menghabiskan huruf2 dekat sini. 
Dan malam ni aku akan menghabiskan seberapa boleh huruf untuk entry ini. Hihi.
Sebenarnya saja nak cerita pasal life aku.

Kata orang, kalau seseorang ikhlas menyintai kita, dia akan terima kita seadanya, buruk baik kita, kisah silam kita. Semualahh, dia akan terima.

Semalam aku cerita dekat dia kisah silam aku.
Dan alhamdulillah, dia dapat terima segala kekurangan aku.
Even pada mulanya dia agak terkejut tapi lastly dia terima.
Syukur Ya Allah.
Diam tak diam. hubungan aku dengan dia dah masuk minggu kedua.
Aku bahagia dengan dia. 
Dia pandai buat aku tergelak dalam cara nakal dia
Sifat dia yang manja, gedik seringkali mencuit hati aku
Bila ada dengan dia, aku rasa selamat selesa sangat
And my favourite picture, hidung dia. Terbentuk cantik.
Terlalu banyak benda yang kami angankan bersama
Hopefully dia yang terakhir untuk aku
Aminn :)


P/s : Ex kekasih memang akan selalu ada di hati, tapi youu selalu ada di fikiran i. Loveyouu KhairulAnuar. Infinity.



1 comment:

KAMIHIDUP said...

Good luck. Happy selalu.