Followers

Harapan yang Diharap Jadi Kenyataan :)

Senyuman manis terukir di bibir. Aku tatap matanya dalam. Bersinar, penuh harapan. Kata kata cinta semakin rancak keluar dari bibirnya, aku tergelak kecil. Percaya ataupun tidak, itu persoalan kedua. Apa yang pasti aku suka mendengar. Dia harapkan balasan? Sorry, aku bukan jenis perempuan yang straight to the point. Aku lebih suka meluahkan perasaan di atas kertas dan akan ku beri padanya.


Pejam mata sekejap. Kotak ingatan kembali semula ke peristiwa beberapa bulan lepas. Disaat aku melihat dia bermesra dengan perempuan lain. Cemburu ketika itu. Namun takdir berkata lain apabila sekarang dia bersama aku. Sentiasa disisi. Dan aku berharap hingga akhirnya.

Bagaikan mimpi. Itu sudah pasti. Apa yang patut aku buat sekarang. Jalani kehidupan seperti biasa bersama dia, insan tersayang.

No comments: