Followers

Aku dan Fiance


Assalamualaikum !

Dan tiba-tiba I rasa macam nak berangan 
selama 2 saat yang konon konon I ada fiance.. 
Hihihihi.
 Mari mari!


I ni jenis selalu bangun lambat. 
Bila I bangun tidur jer, 
mesti capai handphone 
and cepat-cepat sms fiance I.
 "Good morning B....Heeee


itu ayat perli
oke

fiance I jauh, so klau rindu slalu lha mms
ta smstinyer anta gamba sendiri
gamba xtvt harian pon bole



bukan setakat bekfes,
makn time len pon kene anta gak
na taw gak fiance i makan apa


even makan megi jek
huk3


Bila nak tido, mesti fiance I akan sms I.
 Tak pernah lupa. 
 Hihih


I dengan fiance I long distance. 
So, hari hari mesti nak tanya dia, 
"B rindu bb tak? Rindu tak..? Rindu takkkkk???"
 Dan jawapan dia..


I ni memang suka merajuk pun :P

Time bulan puasa I
 puasa ganti, 
banyak lah alasan I malas puasa.
 Mula lah sms fiance I, 
"B..lapar lah.. macam nak pengsan jerr..."


Sebenarnya I bukan tak larat nak puasa,
cuma I nak manja-manja dengan dia. :')

Bila dah jauh, mesti lah susah dan jarang mahu jumpa. 
Bila sampai masa nak dating,
 mesti eksaited gila. 
Pagi pagi buta I dah bangun. 
Rindu punya pasal.


Mestilah semangat! Heeee~

Selalunya, I yang kerap sms dia. 
24 jam nak sms jer kejenya. 
Tapi bila satu satu masa,
 I tak sms dia, mesti dia pelik. 
Dan dia yang sms I dulu.


Awak rindu saya yer? :')

Dan bila dah lamaaa sangat tak jumpa, 
mesti lah rindu gila pork.
 Kadang-kadang sampai boleh nangis 
sebab rindu sangat sangat. 
Heh, nangis konon. 
Padahal memang I suka nangis.


Tapi tak sangka lah dia lagi rindu kan I :')
.
.
.
.
.
.
.
dan tetibe
baru teringat yang diri ini masih single
dan takde fiance
sedehhhh ahhh. kbaii :)




1 comment:

iyka zulaika said...

berangan berangan yeee... hehe :P