Followers

Harapan


"...If you love something let it go,if it is comes back to you, its yours.
If it doesn't, it never was, and its not meant to be..."

aku tak kuat sebenarnya bie
aku lemah tapi aku janji aku try
aku cuba sebab aku percaya pada takdir Allah
sebab sayang macam mana pun aku kat kau
kalau dah memang kita tak dijodohkan bersama, takkan kemana hubungan tu.
tapii bagi aku masa
buat masa ni, biarlah aku bawak diri 
pujuk diri aku merawat rindu aku kat kau
sebab aku, aku masih ada Allah

"Allah tidak membebani seseorang melainkan sesuai dengan kesanggupannya.."
[2:286]

Dan aku berharap, bila aku menjauh dari kau
aku dapat lupakan kau
sebab aku serious dah malas nak berharap lebih-lebih
even kau masih bagi harapan dekat aku
sakitt bie, sakitt !
Dulu kau yang ajar aku supaya pandang serious hubungan kita
now, bila jadi macam ni
aku tak mampu nak cakap apa-apa
mungkin salah aku yang reti nak jaga perasaan kau

"Boleh jadi kamu membenci sesuatu sedangkan ia baik untukmu dan boleh jadi kamu menyukai sesuatu sedangkan ia buruk untukmu. Allah maha Mengetahui sedangkan kamu tidak mengetahui."
[2:216]

No comments: