Followers

selamat tinggal 2011

Assalamualaikum semua...!

Hoyeahh, tinggal berapa jam jee lagi kita nak tinggalkan 2011 kann. 
I will miss all of the memory in this year. 
Even ada memory yang aku takmo ingat, 
tapi aku pasti, satu hari nanti aku pasti akan tersenyum dengan memory tuhh. 
Tahun depan, ehh esok lahh. 
Ha esok aku akan tinggalkan zaman teenteen aku. 
Sebab 29Jun2012 I will be 20 Y.O.. 
Haishh, terasa sudah tua pulak bila dah umur 20ty nihh. 
Hurm, btw tahun 2012 ni aku takmo pasang azam lagi dah. 
Ini adalah disebabkan ketidakdapatan aku menunaikan azam aku yang lepas2. 
So, tahun 2012 ni aku just nak buat yang terbaik je dalam hidup aku. 
Dan aku akan pastikan kesemua impian aku sebelum kahwin 
akan terlaksana selaras dengan tahun yang aku target, 
iaitu dalam tahun 2016, 
INSYAAALAH. 
Nak tahu apa impian aku. Mehh baca sini yee. -->SINI<-- 
Oraitelahh, hanya itu celoteh aku di petang sabtu di hari terakhir tahun 2011. 
Btw, sebelum terlupa aku nak wish happy new year 
kat korang2 sume yang sudi singgah belog buruk aku nihh. 
Malam ni kalau nak sambut new year sambutlah dengan seadanya okay. 
Aku just baca Yaasin jee kat uma, hiewhiew. 
Muahh sikit kiri kanan, 
Love you’ll sangat. 
Kbaiii sayangs.

2 comments:

dear yayah said...

happy new year too ^^

Balqis Azhar said...

follow blog ini ok..
jom ke blog saya :)

NICE BLOG btw :D