Followers

There is no reason :)


Kata orang kita akan jatuh cinta sekali je dalam hidup kita. Tapi entah kenapa bila aku dapat tengok muka KA even hanya sekali imbas, aku akan jatuh cinta berkali- kali dekat dia. Untuk beberapa jam ke depan jantung aku pasti akan berdetak laju. Kelakar kalau diingat. Tapi itulah kenyataan. Puas mereka semua tanya kenapa aku boleh nak dengan dia. Kenapa aku mesti pilih dia even aku masih banyak pilihan yang lain. Maafkan aku kerana aku sendiri takde jawapan untuk soalan kalian. Puas aku cari dimana dan apa jawapan terbaik yang harus aku bagi untuk kalian namun aku jumpa jalan buntu. Apa yang aku tahu, aku nak KA ada dengan aku sepanjang hidup aku. InsyaAllah. Doa kalian diperlukan ! Amin :)


Loving someone doesnt need a reason. If you can explain why you love someone, 
its not called "Love" its called "Like"


...idoloveyouuKA...

No comments: